5 Augusti 2014

Hej & godmorgon! 

Här sitter jag nyvaken och känner mig konstig.
Jag har magkatarr, jag är less på det nu, jag vet inte vart det kommer ifrån, jag äter ju inte så kryddstarkmat.
Sedan har jag inte fixat mig heller, men det lär inte göra så större skillnad, jag ser ju lika trasig ut endå.
Idag händer det inte mycket, ska iväg på möte klockan 2.
Annars ska jag väl dammsuga och leta tvätttid.
(För mycket tvätt, för lite kläder i garderoben)

Jag ska väl försöka sätta mig ner och fixa en nagel det är släpp på.
Det far in en massa vatten och jag drar i den hela tiden. Räcker med tummen som blivit knäckt långt ner.
Det gör så ont när man knäcker sina långa naglar.
Jag har tid för underhåll, men det är inte förnst i slutet av Augusti.
Dit är det ett tag kvar. Sitter och letar nya ideer som man kan ha nästa gång.

Nemen Tjaarå!

0 Kommentarer till "5 Augusti 2014"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: