Nerå skulle dryga

Jag drygade mig, för min kompis Emma ville att jag skulle uppdatera bloggen.
Idag har jag ringt lite viktiga samtal, och har bestämt mig för att ordna upp mitt liv. 
Så den 18e ska jag på möte, och nån vecka där efter ska jag på et till möte. 
Sedan ska jag in på arbetsförmedlingen i veckan, så man är inskriven där.
Jag pluggar ju inte längre, så det är vl dags att man gör någonting annat =) 
 
Föresten, det är super varmt här i lägenheten idag! 
39.7 ligger tempen på, det är för att solen ligger på alkoven och fönstren i köket, 
och vår lägenhet är typ byggd av bara glas, så det är bastu liknande värme här!
Så om jag luktar svett så vet man vad det beror på.
 
Snart ska jag kila på affären och köpa en snus, sedan ska jag hem till svärmor och käka kalopps.
 
Hejdå! ;) 
0 Kommentarer till "Nerå skulle dryga"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: