8 augusti 2014

Idag startade man dagen med att plocka ur diskamskinen och plocka i den, 
sedan så blev det dammsugnig, städning, dammtorkande.
Senare gick jag och min sambo hem till hans mamma, där vart vi i några timmar.
Hjälpte killens lillebror med en dator, så nu funkar den också. 
Blev bjudna på tacos också mums var det :) 
På g hem så låg åskan i luften, så mysigt med åska tycker jag! 

Nu sitter jag bara framför datorn och lyssnar på musik, 
sitter och funderar på allt mellan himmel och jord. 
Varför fick jag detta liv? 
Jag vill kunna jobba, ha pengar, ha en sann vän som alltid finns där! 
Jag känner mig så tom, jag vill inte känna mig så bortglömd av familjen.
Ibland kanske man inte vill vara min vän, och jag behöver inte heller förklaringen.
Men jag vill inte heller vara ledsen inombord, jag vet att jag kan vara dum, 
att kliva upp på morgonen gör ont, jag måste ha ett mirakel.




 
 
 
 
0 Kommentarer till "8 augusti 2014"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: