Text

En text ur en låt,
Denna text del är min!
 
 
// HsL
Som en duva vill jag flyga till himlen
bara släppa allt och glömma alla minnen
för som jag lever nu, vill jag inte leva alls
jag lider av livet för att vinden blåser kallt
jag kämpar mig fram, och river ner varenda hinder
Jag gråter i panik timme efter timme
jag flipper ur o slår händerna i väggen
och lämnar blådiga spår i tegelväggen
jävulens ande viskar i mitt öra
se mig levande vill han inte göra
och mörkret det är min bästa vän
det är där jag håller mig efter allt som hänt
Livet voltar efter alla misstag,
alla fördommar det gör mig knäsvag
Jag får panik så jag springer ut,Mus
all min jävla smärta jag bara spyr ut!
 
http://www.youtube.com/watch?v=Xr8uHKMq3z0
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Text"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: