kväller

Jag kan vara svår att förstå sig på ibland. Jag kanske inte öppnar mig som folk vill att jag ska göra. Men jag vet att jag kan verka sur och så. men ni har inte gjort något. Jag säger oftast till om det är någonting som är fel då.
och det här med att vara en bra vän, det är svårt. Det gör det inte lättare att jag ständigt får känna mig dum och fattig för att jag inte kan komma. Jag tycker att om det är någon som tycker att det är fel att jag tex vill umgås här för att jag inte tar mig någonstans kanske ska fundera om jag är den "rätta" vännen. Jag har mina fel och brister jag vet det! men gör det inte så synligt att ni tycker att jag är dum i huvudet.

Jag orkar inte vara hon som man egentligen pratar om. Jag vill inte känna att jag är en dålig vän. Hur jag än gör så är det någon som blir sur. Det är inte lätt när jag mår som jag gör. MEN jag kämpar med mig själv varje dag. KÄMPAR med att jag ska bli en bättre person. hon som man vill att jag ska vara.



0 Kommentarer till "kväller"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: