Jaha, Hej!

Ja då var man tillbaka till bloggen igen. 
Min vän Emma sa att det var en underbar känsla att skriva av sig, men jag vet inte jag. 
Det brukar ju hålla en vecka eller så.
Men som sagt jag får väl ge det en chans då! 

Ja jag lever ju fortfarande, har inte svettas bort i denna värme ännu.
Om dagarna händer det inte så mycket, är sjukskriven för tillfälligt.
Så man får försöka få dagarna att gå endå, idag har jag städat, grillat och fått min dag att gå.
Jag har inte haft min dator så mycket i några dagar här, då sambons dator bara dog, 
men nu får jag ha den igen, då han fick en ny. 

Just det, jag har börjat lite smått med naglar igen, 
varför la jag av med det, bara för att jag mådde lite dåligt? 
Fan, det är ju super kul, med allt skapande och kontakten med människor. 
Jag låser ju mig inne här hemma, förutom när jag går ut med hunden och åker på möten.
Min älskade bästavän E gjorde en dum grej för några dagar sedan, så nu är hon inte hemma. 
Hon är en bit ifrån, hos sina föräldrar, så till henne kan jag inte gå och snacka skit heller.
Jag får väl vänta in henne tills hon mår bättre " krya på dig underbara du" 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det kommer väl det med! 

Puuuuss!! <3

Här kommer en liten bild bomb! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Jaha, Hej!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: