Måndag

Idag tvättas det en massa, och så fixar jag en massa papper inför morgondagens möte. 
Jo förresten, igår var det någon som hade bajsat i hissen i vårat trapphus, och det var inte hundskit, 
utan det var SKIT IFRÅN EN MÄNNISKA..... USCH! 
så nu på morgonen var det två stackars killar från nån städfirma som fick ta bort det. 
Jag stod och kika på dom igenom kik hålet i dörren, hahahaha
dom tyckte det lukta så illa så dom höll på att spy, stackars pojkar ;) 
 
Oh det här med datorspel, jag är inte lik mina kompisar, dom vill festa och så
Jag sitter gärna hemma och lirar datorspel, just nu sitter jag och spelar mycket diablo 3
Killen är lite avis, då jag är bättre gearad än han, hahahaha

 
 
 
 
1 Kommentarer till "Måndag"
Postat av: Cassandra

Det är härligt med Diablo 3! Fifan! :D Tar det framför supa anyday! :D

URL: http://mariacassandraemanuelle.blogg.se
Datum: 2014-08-07 / Klockan: 14:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: